HTML

deb.

A paradoxon én vagyok. Mellesleg magam legjobb barátja is.

2012.10.14. 03:52 deb.

Őskáosz

Tanulok, tanulok. Mert muszáj. Mert a köz, meg az okos emberek elvárják. Mert jó pap abba döglik bele.

Mellékes, hogy hajnali fél négykor pizsamanadrágban, anyám trikójában a szobámban korzózgattam, mert ráléptem a földön szakszerűen elhelyezett jegyzeteimre, minek következtében a két lábam ötfelé csúszott. Az sem fontos, hogy úgy kellett visszaköhögnöm a teafiltert, mert lendület nagy volt, én meg figyelmetlen. Az pedig egészen jelentéktelen, hogy beleültem egy rakás Stabilo filcbe, persze azokra, amiken nem volt kupak sem.

Most mondják meg, mi velem a probléma? Amúgy is áztam, fáztam eleget, van elég bajom.. Szegény esernyőm úgy néz ki, mint egy köszvényes pók. Hát miért nem merülhetek el egy kád kakaóba?

komment


süti beállítások módosítása