HTML

deb.

A paradoxon én vagyok. Mellesleg magam legjobb barátja is.

2012.05.25. 20:33 deb.

..és tényleg

Pontosan egy hete volt, hogy a piactéren leszólított egy középkorú, jobb napokat is megélt roma nő (meg egy aranyfogú, kalapos télapó is, hogy voltam-e már Erdélyben, és ha igen, olvassak fel valami lapot, de az másik történet), hogy hát ne haragudjak, de meghalt az unokája, és másnap temetik ittésott, és  pénz kell neki a buszjegyre, ami 900 forintba kerül, de már megvan fele. Még sírva is fakadt. A távolságból levonva már a buszjegy ára sem stimmelt, de nem érdekelt, legyen boldog, kiborítottam a tárcámat, jajj hogy az Isten áldjon meg.

Ma találkoztunk. Nem ismert meg. Levágta ugyanazt a szöveget. Kapott papírzsebkendőt meg vállon veregetést. Mást nem. Nagy a család, hm?

(Ui.: Az aranyfogú, kalapos télapó egyébként Rudolfnak képzelte magát, mert az orra konkrétan vörösen izzott, viszont az Északi-sark meg a piacteret betöltő Székely Himnusz, amire hirtelenjében zendített rá, valahogy nálam nem összeegyeztethető. Azt nem vártam meg, míg szárnyra kelt, gondolom decemberben úgyis találkozunk, mikor mehetek kéményt bontani.)

komment


süti beállítások módosítása