HTML

2012.04.14. 00:02 deb.

Letter of complaint

Hogy van az, hogy a vevőnek mindig igaza van? Vagy legalább lehetősége az elégedettségre..?

Nem oké, hogy a szupermarketben a pénztáros csaj olyan gyorsan kódoltatja be az árukat, hogy gyakorlatilag letolja a kiló marhalapockát meg a nagy tejfölt, utóbbi el is repedt a kövezeten, mire én kivágtam a hisztit. Tudom, hogy sietni kell, de nincs huszonhat kezem, és szeretek tematikusan pakolni, magyarul hímes tojásra nem fogom rácseszni a két zsák mosóport, mert neki sztahanovosat van kedve játszani.

Nem oké, hogy a megyeszerte elterjedt pékséghálózat egyik üzletében nem tudnak visszaadni kettő darab kétszázasból sacper 130 forintot, mert hogy nincs aprója.  Még csak nem is olyan kifogástalan az áru, nem frissen kifejezetten fojtós egy-kettő, de minden sarkon van egy bolt, nekem meg gyorsan kellett valami. Próbál hozzátenni, elvenni belőle, sehogy se jön ki annyira, egyéb pénz nincs nálam, és nézünk egymásra, hogy mostmilesz. Kapsz borravalót, csak hadd menjek már, bzdmg.

Nem oké, hogy a drogériás biztonsági őr annyira akarja őrizni a biztonságot, hogy konkrétan letapossa a sarkam. A cipőboltos meg marhára manipulatív.

komment


süti beállítások módosítása